2016. március 28., hétfő

Dobozos, csomagolós

A termékpalettámat szűkíteni szeretném (már rég), és ez valahogy rányomta a bélyegét a magánéletre is: egy ideje már magunknak se varrtam mást, csak táskát és játékot. :D Nemrég eszembe jutott, hogy azért képes vagyok másra is... Ilyen egyszerű kenyértartók/dobozok/kosarak (ki minek hívja, ugyebár) készültek ajándékba.




Aztán meg jött a jól bevált csomagolós trükk, hogy csináljuk helyes kis zacskókat az amorf tárgyaknak. Biztosan lesz, akinek újdonság, ezért végigfotóztam.

1. Az ajándék méreténél 15 cm-rel nagyobb papírcsíkot vágtam, a szélét pedig behajtottam kb. 3 cm szélesen. A hajtott szélt beragasztóztam.
Az aszalt finomságok Gyöngy Zsuzsiéktól vannak, náluk kell keresni. Ha kéri valaki az elérhetőséget, csak szóljon!  :)

2. Félbehajtotam a papírt, jól összesímogattam, hogy megtapadjanak a szélek.

3. Beletettem az ajándékot, majd lehajtottam a szélét kb. 3 cm szélesen, és kilyukasztottam.

4.  Rafiát dugtam át a lyukakon, és masnira kötöttem. Ilyenkor jól jön egy csipesz, hogy ne mozduljanak el a rétegek.

5. Ennyi. :)



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails