2015. december 4., péntek

Pufi-Pofi banda


Nem szeretem a vakus képeket, de azért legalább őket megmutatom. :) A többieket már nem kínoztam a villanófénnyel. :P
Annak idején annyira beleszerettem a Mici lányom által rajzolt nyusziba, hogy nem tudok elszakadni tőle. :)
tongue hangulatjelAnnak idején annyira beleszerettem a Mici lányom által rajzolt nyusziba, hogy nem tudok elszakadni tőle. 

Azt az alapformát variáltam bagollyá, rénszarvassá, és van nyuszi is, persze. Ezek most viszonylag nagyok: 26 cm + agancs/fül/akármi (kinek mi van).
Holnap a Pici Piacon örökbe fogadhatóak lesznek! 

A Bálnában leszünk, egész pontosan a bejárattól balra, a 73-as asztalnál. Parkolni a mélygarázsban is, és az utcán is lehet. A lift ott van a terem mellett, gyertek bátran babakocsival is! Van pelenkázó, és lesznek gyerekprogramok is. Hoszteszek segítenek, ha nem találtok valakit/valamit.
Remélem, sokan eljöttök! :)



smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails