2015. február 14., szombat

Képek és kerettuning

Több illusztrátor, grafikus is van, akinek nagyon szeretem a munkáit. Nem gyűjtöttem be még mindenkitől képet, de nem sietek.... :)
Szentimrey Zsófi munkáiért már akkor odavoltam, mikor még csak az anyukája töltött fel pár képet a saját Fb oldalára. Azóta már létezik a  Zsófi könyve oldal is, ahol mindig megcsodálom az új műveket. Már régóta megvolt az érzés, hogy itthon is szeretném látni valamelyiket, de amikor megláttam a cicával, kanapén kávézó lányt, menthetetlenül elvesztem, ugyanis magamra ismertem. Sőt, a férjem is rám ismert! :D (Természetesen, nem engem ábrázol, de rég nem jutottam el fodrászhoz, most is hasonló lófarokkal ülök itt. A többi meg egyértelmű, ugyebár: kávé, cica... :D)
Írtam Zsófinak, és hamarosan meg is érkezett a küldemény. Itt jött a meglepetés: A/4-es méretre számítottam, és ez bizony jóval nagyobb. Elkezdtem megfelelő képkeretet vadászni, de nem aranyáron.
A Jysk katalógusban találtam is egy 30x40 cm-est potom 600 Ft-ért. Mivel szerettem volna összehangolni az egy falra kerülő képeket, mindnek ilyet vettem. Az első ötletem az volt, hogy megkérem Payát, fesse le valamivel a műanyagot. Aztán rájöttem, hogy nem tudok várni. :D Azzal dolgozom, ami van: selyemszalaggal, és ragasztóval egységesítettem a kereteket. 
Jól megfér egymás mellett Zsófi képe, Agócs Írisz Mikulása, Faludi Noémi sünije, és Steiner Lídia madaras lánykája.

4 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

De jó mindegyik! :) No és a keretek is igazán klasszak lettek! :)

Ledorka írta...

Örülök, hogy tetszenek. :)

Unknown írta...

Nagyon jók lettek így a keretek! Nekem eszembe se jutott volna, hogy szalagot használjak. Ha gyors segély kell nekem mindig van itthon pár ilyen (http://vertespapir.hu/index.php?search_co=fest%E9k+spray&kereses_gomb.x=17&kereses_gomb.y=4&kereses=1&id=termekek) spray festék. Én bátran ajánlom őket!

Ledorka írta...

Köszönöm a tippet! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails