2014. november 11., kedd

Csomag a világ túloldaláról

Gondolkodtatok már azon, mi is ad nekünk az internet? Sorolhatnám... de most csak a kapcsolatokat emelem ki, ezért vagyok a leghálásabb.  A régi ismerősökkel tarthatom a kapcsolatot nehézség nélkül, és megismerhettem rengeteg embert, akár a Föld túloldaláról is. Noémit is a Fb-nak köszönhetem. A Noemi Illustration oldalon szerettem bele a sünikbe, gombákba. :) (Utóbb kiderült, hogy egy fórumról  is ismerhetnénk egymást. Kicsi a világ. :D ) És itt jön a képbe a másik "csoda"... Sosem találkoztunk, csak üzeneteket váltottunk, de mikor Noémi betért egy kreatív boltba, én jutottam eszébe, és a kosarába pakolta a gombokat, anyagokat.  Nagyon köszönöm! 
Szerencsés vagyok, ez nem az első szívhez szóló meglepetés, amit kapok, de mindig rettentően meghat. No, ezért vagyok nagyon hálás a netért... :)


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails