2014. július 3., csütörtök

Hőlégballonok ajándékba


Mi jut eszetekbe a hőlégballonról? Nekem a szabadság, a nyár, a természet, a színek, és minták kavalkádja... Ez mind aktuális most. :) JKáldyval (jKáldy Fb oldala) közös játékot indítottunk a Facebookon, a nyeremény pedig egy Julcsi által készített szépséges nyaklánc és egy ballonos táska, amit én varrtam.


  
 

Írd meg, mi jut eszedbe a hőlégballonokról, és máris ringbe szálltál a csomagért! :)
Ha van olyan barátod, ismerősöd, akit érdekelhet a játék, oszd meg vele is a felhívást, és mindkettőnk oldalát  követed is, azért külön köszönetet mondunk. 
Egy kérésünk van: csak egy helyen jelentkezz játékra, hogy követni tudjuk. :)
Jelentkezési határidő: július 8. , 20:00 óra.


5 megjegyzés:

Lanjahajnal írta...

De jó! Kár, hogy Facebook-os játék. :(

Ledorka írta...

lehet, hogy nem voltam egyértelmű, bocsánat...
ITT IS LEHET JELENTKEZNI! Annyi a kérésem, hogy vagy itt, vagy a Fb-on, ne mindkét helyen. A blogon megjegyzést hagyók neve is kalapba kerül. :)

a Matula ikrek írta...

Willy Fogg!!!! :o)

Lanjahajnal írta...

"...Másnak térkép e táj..."
Alattam minden pici s olyan, mint egy színes varrott takaró.

Ledorka írta...

Lanjahajnal, hogy neked mekkora szerencséd van! :D Csak ketten írtatok itt, a Fb-on meg 231-an, és ki nyert? Hát te, kedves Lanjahajnal! :) Várom a címed az info.lidercke@gamil.com -ra! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails