2014. február 20., csütörtök

Sün, forgatás és para

Készül több reklámfilm, amiben kézművesek szerepelnek. Amikor megkérdezték, jöhetnek-e hozzám, úgy meglepődtem, hogy azonnal igent mondtam. Aztán jött a gyenge pánik. Majd az erős. :D
Amikor megszólalt a telefon, hogy mindjárt itt vannak, akkor már hányingerem is volt. És tényleg itt voltak. Szinte rögtön.

Annyit kellett tennem, hogy kiválasztok egy anyagot, és felrajzolok, kiszabok, megvarrok, tömök egy sünt ( a fotón szereplő médiasünt). Az a jószág a rengetegedik a praxisomban, de még egynél sem voltam ennyire béna! Még sosem remegett így meg a kezem, és egyáltalán... de megoldottam azért.
No, kérem, egy kissé félek, hogy mit fogok majd viszontlátni (nem tudom, mikor), mert ugyebár a normál valómban szerepelek, smink, belőtt frizura nélkül, pólóban, farmerban... remélhetőleg nem túl illúziórombolóan, kissé félszegen, és izgulva. Bár, jeleztem az operatőrnek, Levinek, hogy minden rajta múlik, és remélhetőleg magas, csinos, és fiatal(abb) leszek a végeredményen. :)
Annyit meg kell állapítanom, hogy nem csak én paráztam be. Helló Moli kollegina is hasonló cipőben járt. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails